niedziela, 16 listopada 2014

O Jelonce Mice Żmijce i Tinie słów kilka- czyli lekkie rozczworzenie jaźni Jelonki.

Hmm... A więc fakty są takie- gimnazjum, zamiłowanie do seriali, prawa, historii sztuki. Nie jestem akrobatką, nie tańczę, nie maluję jak Van Gogh, nie śpiewam jak Lana Del Rey, nie uprawiam wyszukanego sportu, nie ubieram się w swoim wieku jak dorosła, nie lubię ogórków, truskawek i skórek z pomarańczy, nie prowadzę bloga o sporcie, diecie, "outfitach" ani o tym "jak żyć", nie lubię ludzi każących mi robić to co oni lubią, nie szanujących innych oraz będących tymi "najmądrzejszymi na świecie". Mam za to te kilkanaście lat, nie lubię specjalnie dzieci, czytam mnóstwo książek i kiedyś pisałam bloga o ulubionej serialowej parze. A więc czemu tu jestem? Dobre pytanie. Po zakończeniu historii z ukochanym serialem i po przerwie ponownie zaczęło mnie ciągnąć do blogosfery. I tak o to jestem tu ponownie. Wiem, że posty będą nieregularnie, nie będzie zaskakujących tematów, nie będę pisać o polityce, kobietach z brodą, czy polskim show-bizie który dawno utonął w aferach. Tak więc co będę robić, nad czym się zastanawiać, o czym opowiadać? Analizy wierszy, moje własne krótkie fraszki bądź wierszyki, o tym co mnie w życiu interesuje, denerwuje, bawi  i czemu się oddaję. Mam nadzieję, że blog się spodoba i zostaniecie ze mną na dłużej
                                                                                                                                          Jelonka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz